wtorek, 25 lutego 2014

Vox Pathfinder 15R - informacje dodatkowe

Cześć,

Jeśli trafiłeś tu na początku to zapraszam Cię do mojego filmu na Youtube na, którym będziesz mógł dowiedzieć się informacji podstawowych i testu wzmacniacza.



Z kupnem wzmacniacza nie powinno być raczej problemów, jest szeroko dostępny w wielu bardziej i mniej renomowanych sklepach. Można też kupić używany ale wtedy trzeba albo znać osobę, od której chcemy kupić wzmacniacz lub na początku jedziemy ograć go. Może być też tak, że po prostu wiemy, że jest to osoba zaufana i raczej nie mamy się czego bać, że np. nie będzie działał lub po wysłaniu pieniędzy nie dojdzie do nas. Używany wzmak jest o ileś tam złotych tańszy, ale ten kupiony w sklepie możemy oddać na gwarancję lub reklamację o ile, nie daj boże będzie zepsuty lub uszkodzony, z używanym nie mamy takiej wygody i zazwyczaj musimy go naprawiać na własną rękę co kosztuję i może okazać się, że z tych dajmy na to 300zł zapłaconych za wzmacniacz zapłaci 400 co jest prawie taką samą kwotą jak nowy. Oczywiście to tylko przestrogi, ale i je trzeba wziąć do serca i podstawowe nie jasności to, że sprzedawca coś ukrywa lub zbytnio chwali instrument, albo zaniża cenę jego powinny zapalić lampkę ostrzegawczą.
Z mojej strony polecam sklepy większe, gdzie zazwyczaj jest taniej i mamy pewność co do jej marki.
Można tu wymienić chociażby GuitarDream  http://www.guitardream.pl/catalog/
lub GuitarCenter http://www.guitarcenter.pl/catalog/
Z obu kupowałem i oba polecam. Używki najlepiej sprawdzać na bieżąco na allegro, tablicy itp.

Mam nadzieję, że pomogłem Ci chociaż trochę, pytania można zadawać pod postem. Dzięki
O TheArkow

Jestem Arek. Gram na gitarze, czasem fortepianie. Recenzuje i testuje sprzęt gitarowy taki jak: gitary, wzmacniacze, efekty, kable, paski itp.

Możesz być zainteresowany

0 komentarze:

Prześlij komentarz